full service design agency
CONTACT NL | EN
AB Inbev wou het bestaande bezoekersparcours in de brouwerij van Stella Artois uitbreiden en professionaliseren.

Grondige research en uitgebreide analyse zorgden voor een erg vruchtbare creatieve fase. De conceptvoorstellen werden zodanig goed bevonden, dat ze beslisten om het aanvankelijke budget te verhogen zodat het parcours maximaal uitgevoerd kon worden.

Het eindresultaat gaat ruim boven de oorspronkelijke verwachtingen en is een enorme vooruitgang op het vlak van inhoud, sfeer, interieur en algemene merkbeleving. Stella Artois is nu de trotse eigenaar van een zeer uitgebreid brouwerijbezoek met internationale allures.

Op een belevenisvolle manier wordt zowel de geschiedenis van het merk, als de passie en de expertise van het brouwen gedeeld met de bezoekers. Daarnaast zorgt de facelift van de ingang voor extra zichtbaarheid in het straatbeeld. De Stella Brand bar op het dak van de brouwerij is de kers op de taart; er werden al verschillende events georganiseerd nog voor de verf goed en wel droog was.

De Stella Brand experience is een totaalproject dat mogelijk werd gemaakt dankzij zeer intensieve projectleiding door PPT van bij de eerste gesprekken tot en met de oplevering: analyse, concept, uitvoeringsplannen, inhoud, grafiek, fotografie, video, multimedia, renovatie en inrichting van het hele parcours.

©2010-2011 Font Squirrel. All rights reserved.