full service design agency
CONTACT NL | EN
Toen Inbev besloot om de brouwerij van Hoegaarden te verplaatsen naar Jupile waren er twee problemen. Het bier werd losgekoppeld van zijn roots (het dorp Hoegaarden) en bovendien was Inbev een brouwerijbezoek armer. Aan Pars Pro Toto werd gevraagd deze twee problemen op te lossen.

We ontwierpen een brouwerijbezoek zonder brouwerij waar consumenten in de juiste sfeer kunnen kennismaken met de eeuwenoude roots van Hoegaarden, met het brouwproces en met zijn merkwaarden. Interactie en animatie wisselen elkaar af en zorgen ervoor dat de centrale boodschap blijft hangen.

Door gebruik te maken van verschillende media spelen we in op de verschillende zintuigen van de bezoekers. Zo kan men de ingrediŽnten proeven en ruiken, is er een rookgordijn, wandelt men door een warme en een koude zone, enz..

Deze aanpak zorgt voor een sterke onderdompeling in het merk en een versterking van de merkassociaties in het hoofd. Aan het einde van het bezoek krijgen alle meerderjarige bezoekers een perfect ingeschonken Hoegaarden aangeboden.

Naast het offline gedeelte (brouwerijbezoek) ontwierpen we ook een onlineluik dat zorgt voor de versterking van de mond-aan-mond reclame.

©2010-2011 Font Squirrel. All rights reserved.