full service design agency
CONTACT NL | EN
Op vraag van Toerisme Vlaamse Ardennen ontwierpen we voor hen een vernieuwde grafische identiteit.
De vzw wou het merk 'Vlaamse Ardennen' vernieuwen en meer doen aansluiten bij de interesses van de 'onafhankelijke ontdekker'. 

Naast de nieuwe identiteit heeft Pars Pro Toto ook gezorgd voor nieuwe campagnebeelden. Het logo hebben we opgefrist om het beter te doen aansluiten bij een hedendaagse grafische vormgeving van de rest van de grafische identiteit. 

En van de grafische elementen zijn de alom aanwezige hoogtelijnen. Hiermee refereren we natuurlijk naar het glooiend landschap en de bijhorende topografische kaarten die een 'Vlaamse Ardennen ontdekker' bij zich heeft. 

Het ontwerp van de nieuwe identiteit is ook ontworpen voor ruimten. In het bezoekerscentrum van Geraardsbergen konden we de derde dimensie toevoegen aan deze huisstijl. Zoals je kan zien sluiten de 2D en de 3D vormgeving perfect bij elkaar aan.

©2010-2011 Font Squirrel. All rights reserved.