Brand design
Meer dan een logo
Branding gaat verder dan je logo of de typologie van je brochure Een sterk merk onderscheidt zich doordat alle uitingen hetzelfde uitstralen: jouw merk-DNA. Het kloppende hart met vitale functies naar alle andere units om die herkenbaar en levendig te houden. Denk aan service, product, communicatie, showrooms. Daarom zitten ook product- en servicedesigners mee aan de ontwerptafel. Voor een duurzame merkbeleving: Ready, set, go!

Brand strategy
Alles start met de analyse van jouw identiteit. Wie ben je? Waar sta je voor? We kijken ook naar je klanten. Wie zijn ze en waarom ben jij het antwoord op hun vraag? En, niet onbelangrijk: wie zijn je belangrijkste concurrenten? Hoe zien zij eruit en hoe positioneer jij je ten opzichte van hen? Al deze bouwstenen gaan we visualiseren, concreet maken. Met maar één doel voor ogen: een duidelijke handleiding als rode draad voor al je merkuitingen. Een verhaal dat tot in de puntjes klopt en helder is voor iedereen. Alleen zo krijg je de neuzen in dezelfde richting.

Branding or Rebranding
Sterke merken laten van zich horen door een uitgesproken merkdefinitie. Wanneer stijg je uit boven de middenmoot? Wanneer alles – van je logo, je fotografie, je interieur, je website …, kortom écht alles tot in de kleinste cel – je merkidentiteit uitademt en je merkbelofte nakomt. Jouw verhaal moet kloppen, alleen zo krijg je trouwe volgers. Met dat doel voor ogen creëren we nieuwe merken of rebranden bestaande.

360° marketing tools
Branding is alles wat je ziet, hoort en voelt bij je merk. Denk aan verpakking, signalisatie, print tot 3D en alle communicatiedragers. En dat ontwerpen we volgens je eigen design language. Pars Pro Toto is een huis met vele studio’s. Een onestopshop voor al je communicatietools. All for one brand. Zonder compromissen.

Brand experience
Je merk is meer dan alleen een visual brand book. Je merk weerspiegelt zich bijvoorbeeld ook in je klantenonthaal, in je dienstverlening, je evenement … Kortom je klanten moeten je merk beleven, voelen, inhaleren. Daar gaat brand experience over. En over dat tikkeltje meer. Want bij merkbeleving versmelten al onze expertises. Een creatieve symbiose als ideale voedingsbodem voor diverse belevings- en bezoekerscentra en tentoonstellingsprojecten. Met die holistische aanpak hebben we een streepje voor op andere branding agencies. Jouw voorsprong? Jij laat een onvergetelijke stempel achter bij je klanten.
