AB InBev
Stella Artois Visit
Hoe match je merkbeleving en bier zonder dronken te worden? Door trouw te blijven aan je merkwaarden en ze te integreren in een zintuigelijk belevingsparcours.
- Service design
- Merkbeleving door creatie multimediaal bezoekersparcours voor Stella Artois
- Merkwaarden en –strategie uittekenen voor Leffe
Merkbeleving Stella Artois met multimediaal bezoekersparcours
Pars Pro Toto vertrok van een grondige analyse. De oorspronkelijke site in de brouwerij van Leuven kreeg een volledige remake: een professionele vooruitgang op het vlak van inhoud, sfeer, interieur en algemene merkbeleving. Het resultaat overtreft de oorspronkelijke opdracht. Stella Artois Visit is een zintuigelijke, multimediale onderdompeling in de wereld van bier. Volledig doordrongen van het gerstenat keert de bezoeker naar huis. Meer nog, hij of zij is fan van Stella Artois en iedereen zal het geweten hebben.






Online en offline merkbeleving met Maison Leffe
Voor Maison Leffe tekende Pars Pro Toto het hele verhaal. Van de vertaling van merkwaarden en –strategie, het inhoudelijk en vormelijk concept, het volledige ontwerp tot en met de realisatie. Het resultaat? Een multisensoriëel ervaringscentrum. Niet alleen offline te beleven maar ook online. Socialmediatoepassingen versterken ook hier het merkeffect.

Interesse in samenwerking?
Wil je ook inzetten op merkbeleving die lang blijft hangen? Benieuwd naar onze aanpak?