Dorsoo
Dorsoo-bed
Van een briljant idee naar strategisch product design. De samenwerking tussen Pars Pro Toto en Dorsoo betekende een revolutie in slaapinnovatie voor mensen met rugpijn. Een Dorsoo-bed volgt jouw lichaam en niet omgekeerd.
- Productinnovatie: creatie meebewegende lattenbodem en matras
- Branding: van consumentenonderzoek naar merkcommunicatie
- Service design



Van slaapinnovatie naar slaaprevolutie
Waarom Dorsoo het meest geschikte bed bij rugpijn is? Omdat dit dynamisch bed zich continu aan jouw slaaphouding aanpast. Dat komt door de meebewegende lattenbodem en de speciaal daarvoor ontwikkelde matras. Het bed volgt je lichaam in plaats van omgekeerd. Een revolutie in de slaapwereld.

Heldere Merkcommunicatie
Aan de hand van een Customer Journey analyse en een kwalitatief consumentenonderzoek werden de sterke en zwakke punten van de merkcommunicatie in kaart gebracht.
Met de conclusies daaruit hebben we nieuw audiovisueel materiaal gecreëerd. De sterkste USP, die voordien technisch en complex leek, wordt nu op een eenvoudige en heldere manier gecommuniceerd.
Interesse in samenwerking?
Ook een briljant idee? Op zoek naar een partner om dit mee uit te werken? Ga met Pars Pro Toto in zee.