Vandersanden Group

Nieuwe merkidentiteit

Baksteenfabrikant Vandersanden Group is al jaren een solide merk. Pars Pro Toto versterkte de merkidentiteit door de belangrijkste waarden – innovatie, duurzaamheid en samenwerking - consequent te vertalen naar alle communicatietools en -dragers.
Onze missie
  • Branding
  • Creatie nieuwe merkidentiteit
  • Ontwikkeling van een coherente merkaanwezigheid
  • Vormgeving van allerlei communicatietools
  • Service design
Het project

De baksteenfabrikant Vandersanden Group kende de afgelopen jaren een stevige groei. Dit dankzij innovatieve productontwikkeling, uitbreiding van het klantenportfolio en gerichte bedrijfsovernames.
Pars Pro Toto schrijft al meerdere jaren mee aan hun succesverhaal.

Van solide baksteen naar innovatieve communicatietools

Met de nieuwe merkidentiteit als vertrekpunt, ontwerpt Pars Pro Toto de belangrijkste communicatietools voor de Vandersanden Group en de zes productmerken van het bedrijf. Een overzicht:

  • commerciële en technische brochures
  • inspiratie- en informatietools voor professionals
  • product- en sampleverpakkingen
  • website
  • b2b en b2c advertenties
  • beursstanden

Coherente merkaanwezigheid

Pars Pro Toto staat in voor het totaalplaatje:

  • Visuele herkenbaarheid: Elk merk heeft zijn eigen merkidentiteit, maar de ‘Vandersanden Group’ blijft ook steeds visueel overkoepelend.
  • Gericht op verschillende doelgroepen: De campagnes van de afgelopen jaren stemden we af op verschillende doelgroepen (intern en extern). We gebruikten hiervoor verschillende media en gedifferentieerde merkuitingen.
  • Stijlhandboek: De ontwikkelde beeldtaal bevat stijlrichtlijnen voor foto en video.
  • Analoge en digitale toepassingen.

Interesse in samenwerking?

Wil je ook bouwen aan je merk? Benieuwd naar onze aanpak?